Autor |
Wiadomość |
it's just ^z again!
Admin

Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: ^z BL
|
Wysłany:
Wto 14:52, 29 Maj 2007 |
 |
SiemanderO Mam jedno krotkie pytanie... czy jakbym zrobil mape cs_gamesbnet
to bylaby mozliwosc jej wrzucenia na ftp'a Bawie sie VHE juz 2 dzien i robie
mape na miare oczekiwan graczy Bedzie to dosc szybka mapa Teamplay
^z mozliwoscia uwolnienia zakladnikow... sami byscie sprawdzili i jakby sie
spodobala to mozna by bylo wrzucic taka reklamujaca mape Ktos wchodzi
na HLSW a tam cs_gamesbnet albo nawet mozna nazwac ja gamesbnet.fora.pl
I wtedy wiecej ludzi by zajrzalo na forum zeby sciagnac mapy czy w ogole
zainsteresowac sie zyciem serwera Na mapie tez bylaby mala reklama bnetu
wiec mysle, ze to calkiem fajna sprawa... co myslicie na ten temat elO^z!
btw. mixunio widzial juz bete wersje tej mapy wiec moze potwierdzic, ze bedzie
w co grac Drabinki, balkoniki, dziury w dachu, wejscie kanalem, drzwi
Naprawde duzo bajerow i wieeeele szybkich taktyk Prosze o wypowiedzi... elO^z! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
mixunio
Stały bywalec

Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 150 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bradford
|
Wysłany:
Wto 14:58, 29 Maj 2007 |
 |
ja nic nie mowie
nic. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
AfrO
Head-Admin

Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1929 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 15:47, 29 Maj 2007 |
 |
Ja tam jestem za  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
HaSu
Admin

Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 345 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:40, 29 Maj 2007 |
 |
^z tylko bedziesz musial sie postarac bo ta mapa bedzie reprezentowac Cs Bnet!! To powinna byc taka mapa ze jak bedzie grany dust 2 a wejdzie admin to zeby wszyscy krzyczeli "@ plz zmien mape na xx_bnet.bps!! plzzzz!!!!"
Edit: Dobra chyba zbyt wymagajacy jestem. Czekam na mapke i mam nadzieje ze bedzie czas poszukac wspolnie jakis fajnych bugow.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
it's just ^z again!
Admin

Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: ^z BL
|
Wysłany:
Wto 18:22, 29 Maj 2007 |
 |
HaSu napisał: |
Czekam na mapke i mam nadzieje ze bedzie czas poszukac wspolnie jakis fajnych bugow.  |
Nie bedziesz mial cudzych bugow przede mna Czyli piszesz sie na beta-tester'a?
Spoko, ^z nie daje hauwy Dopracuje jak tylko bede mogl i za jakis czas odezwe
sie ze screenami i z prosba o testy bo wiadomo niektorzy moga wychaczyc cos
czego sam nie zauwaze Do nastepnego odzewu elO^z! <projektuje> |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
HaSu
Admin

Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 345 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:33, 29 Maj 2007 |
 |
it's just ^z again! napisał: |
(...)Czyli piszesz sie na beta-tester'a?  |
Bede mogl troche pobrykac - trzeba wypelnic jakos czas pomiedzy praca nauka a spaniem ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Przywrócony_id:(129)
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:12, 29 Maj 2007 |
 |
Hahahahah ;D ^z, Ty jak tekstem zarzucisz to ja nie moge ;D
A co do mapki, to pomysl jak najbardziej pozytywny. Jeśli moznaby sobie coś zazyczyc to zrób duzo cienkich (takich przez ktore przechodza kule) ścian
pozdro [; |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bonebreaker
Gość
|
Wysłany:
Wto 21:05, 29 Maj 2007 |
 |
Wyprzedziłeś mnie z pomysłem, miałe dokładnie zrobic to samo wiec turlaj dropsa! JESTEM NA NIE! |
|
|
|
 |
SzaKaaL
Head-Admin

Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1812 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Śro 8:41, 30 Maj 2007 |
 |
z^ tez bete poprosze. powiem wiecej ;] bedziemy mogli na niej popyrac bo mam zewnetrzne IP wiec wrazie czego poprostu na gadu wam rzuce IP i postawie u siebie serwa hehe jak to nie bedzie dedyk to powinno uciagnac spokojnie
z^ wiec jak cos to na forum masz moje gadu i gadaj :] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szpec-
Weteran

Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 541 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Śro 10:32, 30 Maj 2007 |
 |
jestem za ciekawy pomysl teraz wszystko w rekach ^z |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pomidor
Admin

Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 952 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łosice
|
Wysłany:
Śro 16:17, 30 Maj 2007 |
 |
jestem za tym by taka mapka powstała tylko mam pytanie czy nie lepsza by była mapka z bomba a nie z zakładnikami bo niektórzy nie lubią zakładników ale moze to dlatego ze nie każda mapka jest dobra z zakładnikami
jak ta będzie dobra to zrobisz jeszcze jedna z bomba:D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mixunio
Stały bywalec

Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 150 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bradford
|
Wysłany:
Czw 14:59, 31 Maj 2007 |
 |
SzaKaaL napisał: |
postawie u siebie serwa hehe jak to nie bedzie dedyk to powinno uciagnac spokojnie |
Great idea Bede testowal na LANie z mixunio bo mieszkam niedaleko niego Ale jak juz bedzie final beta to zarzucimy z b0tami (czyt. SzKaaL)
Bonebreaker napisał: |
Wyprzedziłeś mnie z pomysłem, miałe dokładnie zrobic to samo wiec turlaj dropsa! JESTEM NA NIE! |
Zawsze jak cos fajnego zrobie to Bone pisze, ze go wyprzedilem Sory mamO n1!
-releNtless napisał: |
Jeśli moznaby sobie coś zazyczyc to zrób duzo cienkich (takich przez ktore przechodza kule) ścian  |
Nad tym duzo myslalem, ale nie jestem jakis pr0 zaawansowany i narazie walcze z iloscia fps - bo to dla mnie przynajmniej pierwszorzedna sprawa Sam wkurzalem sie jak SzaKaLos czy inny admOn zmienial na mape, gdzie mialem 20 fps i musialem na amx_chacie sie zalic, ze ... ZAL
Ogolnie wszystko idzie w dobrym kierunku Mapa prawie gotowa
Teraz tylko musze zrobic cos zeby wyciagnac wiecej fps i jedziemy testy
Edit:
Niedlugo zamieszcze screeny z beta wersji, elO^z!
Posted by ^z |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
`dAb
V.I.P

Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 714 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin
|
Wysłany:
Czw 15:50, 31 Maj 2007 |
 |
poprosze beta tester ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mixunio
Stały bywalec

Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 150 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bradford
|
Wysłany:
Czw 18:41, 31 Maj 2007 |
 |
Nie ma sprawy Jutro Wam dam beta wersje... problem jest tylko z fpsami...
...ale wy macie dobre kompy A po testach poprawie usterke, bo wiem ze jest
do wykrycia (brak fps) elO^z! <rozkminia_funkcje_scian_na_func_wallhack>  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
`dAb
V.I.P

Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 714 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin
|
Wysłany:
Czw 20:20, 31 Maj 2007 |
 |
o_() ^z ?? mixiunio = ^z ? bo czegoś nie cza[j]e |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bonebreaker
Gość
|
Wysłany:
Czw 22:38, 31 Maj 2007 |
 |
Nie mixunio to nie ^z, to jego kolega którego wprowadza w świat csa, pewnie pisał z jego konta, bo akurat był u niego  |
|
|
|
 |
it's just ^z again!
Admin

Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: ^z BL
|
Wysłany:
Pią 22:26, 01 Cze 2007 |
 |
Ta, mixunio to n00b w 1.5, ale pr0 w CS:Z
Jak ochlone z chilloutu to wrzuce pierwsze screeny cs_gamesbnet.bsp elO^z!  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|