|
Poll :: Jaka jest twoja opinia na ten temat? |
Popieram Bone |
|
69% |
[ 9 ] |
Jestem przeciwko |
|
30% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 13 |
|
Autor |
Wiadomość |
AfrO
Head-Admin

Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1929 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 7:38, 03 Sty 2008 |
 |
Ja się z Tobą nie zgodzę, Ax. Po części oczywiście masz rację - są komendy, które po prostu dopasowują się do Twoich upodobań, np. wyświetlanie nicka na ekranie, decyzja, w której ręce masz broń lub wręcz w ogóle brak jej widoku, drobne modyfikacje zwiększające fpsy (np. brak łusek, czy nawet podmiana modeli, które nie dają przewagi, ale są mniej grafożerne). Natomiast przykładowe zmienianie dźwięków, które dokładnie podpowiada, w którym momencie należy uciec przed bombą, bo już się nie rozbroi, czy sprawiające, że przeciwników słychać lepiej, niż normalnie, zmienione modele wyróżniające się w ciemności lub chociaż wyraźnie wskazujące kto jest ct a kto t, to już moim zdaniem nie jest CS. To jest ingerencja w CSa, ułatwienia i w zasadzie niewiele się różnią od czitów. CS to umiejętności - poruszania się, strzelania, wyłapywania dźwięków z otoczenia, orientowania się, myślenia. Przykładowo skrypt, który ułatwia Ci w jakiś sposób strzelanie (np. takie lamerskie badziewie, które samo za Ciebie przerywa serię po 3 strzałach) to już nie są umiejętności, to już nie CS. To tylko cfg... Tak samo jak czity - one tylko są tego ekstremalnym przykładem. W CSie (i każdej innej grze) powinny się liczyć czyste umiejętności, a nie to, kto sobie jakie bajery władował do gry. Fakt, że w każdej lidze przepisy surowo wyznaczają, co wolno, a co nie świadczy o tym, że nie wszystko jest po to, by to wykorzystać...
Wszystko, co pozwala wyrównać szanse, jak na przykład te wszyskie ustawienia netowe, są jak dla mnie ok. Wszystko, co sprawia, że masz przewagę nad człowiekiem, nie wykorzystującym pewnych udogodnień, nie jest ok (tylko proszę bez kontrargumentów w stylu, że lepiej pobindowane klawisze też dają przewagę Mam nadzieję, że czytając uważnie moje wypowiciny wiecie o co mi idzie). |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AfrO dnia Czw 7:40, 03 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Ax!oN
Admin Weteran

Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 353 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice
|
Wysłany:
Czw 14:29, 03 Sty 2008 |
 |
Wszytko mozna tlumaczyc zarowno na jedna jak i na druga strone ktos tez ma nademna przewage bo gra cale zycie na defulcie a ja nie ... i dlatego blokowanie komend jest rzeczy nieprzemyslana ktos gra dobrze i mu odpowiada na volume 0.4 a ktos inny na 1 ... tak ze sprzeczac na ten temat mozemy sie caly czas ... ( a czy pluginy ktore pokazuja kto kladzie c4 ile czasu zostalo do wybuchu itd itp...) to to jest ok ? jest bo ma kazdy a jesli ktos nei ma glosu juz ma minus i wlasnie to jest takie przekomarzanie sie ... jak mMI ktos napisal
"ale moim skromnym zdaniem to zacofanie jakies skoro wiekszosc serwow ma odblokowane i jakos nikt nie placze a wrecz przeciwnie to nie weim o co caly szum.Zobaczysz jaka jeszze bedzie dyskuja na ten temat ...znow afera hehe" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
brecha
Admin

Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 538 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Czw 17:01, 03 Sty 2008 |
 |
zgadzam sie 100% z afro (zwlaszcza co do modyfikacji dzwieku) i przypomnijcie sobie dyskusje, jak pokazalem swoje modele, polowa graczy pisala cziterstwo a polowe to pikalo (dodam ze byly to modele normlanych ksztaltow a nawet raczej szuplejsze od zwyklych, w 2 roznych nieoczojebnych kolorach, czerwonym i niebieskim) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
SzaKaaL
Head-Admin

Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1812 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Czw 18:03, 03 Sty 2008 |
 |
odnosnie modeli i dzwieku tez sie zgadzam ale rozmowa jest o amx_blockerze ktory jak wszyscy widsza zostal wylaczony i mysle ze przy tym powinnismy zostac.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
AfrO
Head-Admin

Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1929 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 18:28, 03 Sty 2008 |
 |
Jednak sam Szakal pisałeś, że są komendy, które powinny być zdecydowanie zablokowane.
Ax, ja nie piszę tutaj o prostych ustawieniach klawiszy czy głośności. Wiadomo, że to każdy sobie ustawia, jak chce. Jednak przykładowa zmiana dźwięków, które dają więcej informacji niż standardowe czy modeli, które na przykład się lepiej odróżniają nie jest moim zdaniem fair.
Plugin o tym, że podkłąda się bomba jest tak samo fair/nie fair w stosunku do wszystkich na serwerze. Raz gra się w ct i czerpie się z tego przewagę, a raz w T i ma się wtedy gorzej. Jednak taki plugin jest naturalnie lamerski i przecież go u nas nie ma.
O samych komendach csowych muszę jeszcze nieco poczytać, ale z tego, co ludzie piszą to w zasadzie jedna czy dwie powinny być zablokowane, więc fakt istnienia tego całego blockera jest/był faktycznie pewnym zacofaniem i jeśli teraz będzie lepiej, to nic nie stoi na przeszkodzie, by tak zostało Jednak podjęliśmy temat nieco szerszy niż same komendy w cfg i bawienie się ich wartościami. W configu bowiem można tworzyć skrypty, które są w zasadzie czitami. Można też podmieniać dźwięki/modele/tekstury , które dają właścicielowi takich cudów przewagę nad tymi, którzy ich nie mają. Można robić sporo rzeczy, które moim zdaniem powinny być zabronione i w zasadzie teraz o to cała dyskusja.
PS: wie ktoś może co to jest ten n_shot? Co to tak naprawdę daje? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AfrO dnia Czw 19:06, 03 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Bonebreaker
Gość
|
Wysłany:
Czw 19:29, 03 Sty 2008 |
 |
jest to dwulinijkowy alias/bind zbudowany z prostych komend takich jak slot10 i moveup, lepiej się kontroluje rozrzut przy komendzie cl_dynamiccrosshair 1
tego aliasu choc na nim nie gram bo sam dobrze opanowałem nr nie nazwał bym cheatem.
przydatne ale niezbędne, aha i zaden hlguard tego nie wykryje bo tak jak pisałem są to zwykłe komendy wait; slot 10; moveup |
|
|
|
 |
pomidor
Admin

Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 952 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łosice
|
Wysłany:
Sob 9:11, 05 Sty 2008 |
 |
brecha zobacz co napisał szpec w kick/ban w temacie "cziter o co chodzi?"
Lambert - Cziter widzi terro na czerwono , a ct na niebiesko , żeby mógł ich odróżnić (hahahahha dobre nie?Very Happy)
hehe dlatego kazdy miał jakieś ale i jak coś to zmieniaj te modele:D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
brecha
Admin

Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 538 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Sob 10:10, 05 Sty 2008 |
 |
pomidor napisał: |
brecha zobacz co napisał szpec w kick/ban w temacie "cziter o co chodzi?"
Lambert - Cziter widzi terro na czerwono , a ct na niebiesko , żeby mógł ich odróżnić (hahahahha dobre nie?Very Happy)
hehe dlatego kazdy miał jakieś ale i jak coś to zmieniaj te modele:D |
pisalem ze od tamtego czasu modele sa defalut, a wczesniej gralem na nich bo pytalem dusta czy moge, on gadal ze nie ma nic przeciwko ale ze inni moga, dlatego tez je pokazalem i sie dowiedzialem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
casus
Admin

Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 477 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:31, 05 Sty 2008 |
 |
Z tymi modelami to trochę przesadziłeś, tez nie wiem dlaczego dust dał Ci taką odpowiedź, bo moim zdaniem to sam powinieneś na to wpaść, że to nie bardzo grać z takimi oczojeb**** ludkami, bo normalnie w niektórych miejscach modele zlewają się z teksturami, no ale to już sprawa zamknięta, więc nie ma sensu tutaj o tym pisać. jeśli chodzi o te komendy które były zablokowane, to sam miałem to wszystko w cfg., na początku nie wiedziałem co one robią, potem już niektóre poznałem, ale że grałem tylko na bnecie, dla zabawy, na lagach i w ogóle na zrąbanym kompie to nie widziałem różnicy. Teraz po odblokowaniu widzę, że troszkę lepiej się gra, ale chyba coś muszę poprawić, bo jak gram to takie delikatne ściny mam, tylko za bardzo nie wiem co tam zmieniać...
Odnośnie alliasów, np. tego, który zmienia po strzale z magnum na nóż, to jestem przeciwko, bo uważam, że taka szybka zmiana powinna wynikać z umiejętności gracza. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
`dAb
V.I.P

Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 714 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin
|
Wysłany:
Sob 10:35, 05 Sty 2008 |
 |
no wiesz , ja sobie tego "/skrypta/" napisałem tam se , sam potrafie tak samo ;] wystarczy wcisnąc q szybko 2 razy ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
casus
Admin

Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 477 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:43, 05 Sty 2008 |
 |
No w sumie.. ale po co sobie tam zaśmiecać ;d kiedyś też miałem jakiś alias odnośnie awm, nawet nie wiem za bardzo co on robił;d heh i mi HL G wykrył to dopiero wywaliłem ;d hehe od tego momentu zacząłem się interesować swoim cfg, żeby nie było przypału, bo miałem od kumpla. Teraz mam tylko kilka aliasów do kupowania broni  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
brecha
Admin

Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 538 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Sob 11:26, 05 Sty 2008 |
 |
casus napisał: |
Z tymi modelami to trochę przesadziłeś, tez nie wiem dlaczego dust dał Ci taką odpowiedź, bo moim zdaniem to sam powinieneś na to wpaść, że to nie bardzo grać z takimi oczojeb**** ludkami, bo normalnie w niektórych miejscach modele zlewają się z teksturami, no ale to już sprawa zamknięta,..... |
napisalem ze kolory nie byly oczojebne, jak ci sie chce to znajdz tamten watek, byl chyba w sprawach ogolnych moze jeszcze jest tam screen. ktos nawet napisal ze jemu by sie zle na nich gralo bo za chude sa.
edit. dupa, teraz sie kaplem ze forum jest strasznie mocno czyszczone i tematy nie sa przechowywane dluzej, a wglad do starych rzeczy tez by sie przydal..
edit2. cas jak sobie rzyczysz to moge podmienic na moment modele i screena zrobi |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brecha dnia Sob 11:38, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
casus
Admin

Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 477 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:58, 05 Sty 2008 |
 |
Nie, brecha ja tylko wyraziłem swoje zdania, a sprawa jest już zamknięta, więc nie ma do czego wracać.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
JETJaguar
Wzorowy użytkowni

Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z PiekłA czyt. BL ;]
|
Wysłany:
Sob 16:36, 05 Sty 2008 |
 |
A przynajmniej dobrze sie na tym grało ?? Zabawnie pewnie wyglądało  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
brecha
Admin

Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 538 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Sob 20:44, 05 Sty 2008 |
 |
JETJaguar napisał: |
A przynajmniej dobrze sie na tym grało ?? Zabawnie pewnie wyglądało  |
chodzi ci o te modele? takie troche smieszne ale z bliska i sredniej odleglosci nie bylo zadnych watpliwosci do kogo chcesz szczelic |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bonebreaker
Gość
|
Wysłany:
Sob 22:09, 05 Sty 2008 |
 |
brecha napisał: |
JETJaguar napisał: |
A przynajmniej dobrze sie na tym grało ?? Zabawnie pewnie wyglądało  |
chodzi ci o te modele? takie troche smieszne ale z bliska i sredniej odleglosci nie bylo zadnych watpliwosci do kogo chcesz szczelic |
H@H@H@H@ n1 brecha +BL! he is HAJTT!!!! H@H@H@  |
|
|
|
 |
Teddy Bear
Admin

Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 371 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Nie 0:21, 06 Sty 2008 |
 |
Bone, ale ty masz zryty humor. Co to kurna znaczy "+BL! he is HAJTT!!!!" ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bonebreaker
Gość
|
Wysłany:
Nie 2:20, 06 Sty 2008 |
 |
+ = Dodać, przyłączyć.
BL = Black list, czarna lista cheaterów
he = (ang) On
is = (ang) Jest
HAJT = (slang) PRO!
hehehe
brecha napisał: |
nie bylo zadnych watpliwosci do kogo chcesz szczelic |
H@H@H@H@H@  |
Ostatnio zmieniony przez Bonebreaker dnia Nie 2:21, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
 |
pomidor
Admin

Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 952 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łosice
|
Wysłany:
Nie 9:35, 06 Sty 2008 |
 |
hehehee ale juz po sprawie:D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
brecha
Admin

Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 538 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Nie 13:45, 06 Sty 2008 |
 |
sprawa stara, nawet bardzo stara i zamknieta |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|